Hledáte „soutěže“

Příležitost pro všechny nastartovat kariéru

Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií VUT v Brně (FEKT) stále přijímá přihlášky do 2. kola přijímacího řízení. Všichni mladí lidé mají možnost získat kvalitní odborné vzdělání v prestižních oborech, o které je na trhu stále zájem. I to jsou důvody proč studovat elektrotechnic­ké obory.

číst více

Jízdenky po Evropě a Apple iPod za vaši zkušenost

Server NaZkusenou.cz pořádá soutěž o nový Apple iPod či volnou zpáteční jízdenku pro dvě osoby po Evropě se společností Student Agency v hodnotě až 7900,– Kč. Do soutěže mohou přispět všichni, kteří mají nějakou zkušenost s pobytem v zahraničí, ať už pracovním či studijním. Příspěvek by neměl přesáhnout dvě strany formátu A4. Váš text zachychující zážitky a dojmy ze […]

číst více

Spotřebitel na trhu služeb v hotelnictví a turismu

VÝZKUM TRHU ( = marketingový informační systém) • Souhrn činností, které slouží k získání informací o zákaznících a trhu • Z těchto informací může firma sestavit správný marketingový mix. Dodavatelé marketingového výzkumu: 1. Vlastní marketingové oddělení • levné, ale informace mohou být méně objektivní, zkreslené 2. Marketingová agentura • cena vysoká, kvalitní objektivní informace 3. Vysoké školy • levné, kvalitní a objektivní Postup […]

číst více

Komunikace podniku v hotelnictví a turismu

KOMUNIKACE • spojení mezi lidmi v podniku (vnitřní komunikace) • spojení mezi podnikem a vnějším okolím (vnější komunikace) • formy komunikace: 1. Ústní • rychlejší, srozumitelnější, okamžitá, zpětná vazba, reakce, neverbální komunikace, hlasitost, tón hlasu, můžeme ho přesvědčit, neexistuje doklad 2. Písemná • existuje doklad, má větší váhu, delší čas na odpověď, komunikační kanály: 1. Formální (oficiální) – vyplývá z organizační struktury […]

číst více

Vypracování marketingové strategie firmy v hotelnictví a turismu

MARKETING = práce s trhem Trh = je souhrn činností, jejíž cílem je nabízet: • správný výrobek • ve správnou dobu • na správném místě • za správnou cenu Marketing používá soubor nástrojů, který označujeme jako marketingový mix = 4P Produkt • základní prvek marketingu • hmotný i nehmotný charakter • výrobek zahrnuje kvalitu, obal, vlastnosti, doprovodné služby • […]

číst více

Tržní mechanismus jako předpoklad pro podnikání v hotelnictví a turismu

TRH = oblast ekonomiky, ve které dochází ke směně zboží, kdy kupující a prodávající (nabídka) vstupují do vzájemného vztahu, aby určili cenu zboží a množství, které je ochoten kupující koupit a prodávající prodat = > je to místo, kde se setkává nabídka s poptávkou. Členění trhu: • Z územního hlediska místní (oblastní = jarmark) národní (v rámci jednoho […]

číst více

Četba dětí středního a staršího školního věku, informatická výchova ve školách

Věkové zvláštnosti dětí:  kolem 11 a 12 roku se projevuje výběrovost četby (projev aktuálního čtenářského zájmu) — výběr knihy, která přináší uspokojení Střední školní věk: 10 – 14 let přichází značný zájem o četbu (předvším dobrodružná literatura, cestopisy, báje, pověsti, příroda, literatura se sportovní tématikou, …) četba obohacuje dítě o vědomosti, slovní zásobu, vyjadřovací schopnosti, logičtější uvažování — umělecko-naučná lit., vědecko-populární lit. začínají […]

číst více

Četba dětí mladšího školního věku, podíl knihoven na rozvoji čtenářství

  Mladší školní věk (6– 1O let): teprve se zvládnutím techniky čtení se objevuje skutečný čtenářský zájem nástup do školy – hra ustupuje do pozadí hlavní roli získává povinnost = objevuje se objektivní čtení (říkanky, pohádky, příběhy ze školního prostředí) dobrodružné příběhy, humorné příběhy, zájem o učivo (pravěk, zvířata) delší doba soustředění více se soustředí na techniku […]

číst více

Základy tržního ekonomického systému a transformace národního hospodářství

TRH = místo, kde se setkává nabídka a poptávka a utvářejí se ceny zboží a služeb Trh lze charakterizovat znaky: do styku přichází prodávající a kupující objektem směny je zboží a služby ceny zboží se určují na základě nabídky a poptávky Trh chápeme: prostorově – jako místo, kde se setkává prodávající a kupující (např. tržiště, obchodní dům, …) […]

číst více

Podnikatelská filozofie a marketing

Podnik je zakládán proto, aby plnil určité cíle. Při dosahování stanovených cílů vykonává každý podnik řadu činností, jimiž plní určité funkce. Cíle podniku vyjadřují společné zájmy osob (subjektů), které podnik tvoří: podnikatele, vedoucích pracovníků, ostatních pracovníků. Vymezení cílů vychází z podnikové filozofie, která představuje základní přístup vedení podniku k okolí a k vlastnímu způsobu řízení, tedy ze souhrnu […]

číst více