Marketing

Sedm tipů, jak se stát influencerem

Jako influencer si můžete přijít na slušné peníze. Zároveň získáte prostor, kde můžete popustit uzdu kreativitě. Jak se tedy stát influencerem a uspět v on-line světě? Vymyslete koncept Pokud si nejste jistí, na co byste se měli zaměřit, zkuste sepsat seznam témat, která vás zajímají. Následně okruh zužte až najdete nějaký originální koncept. Druhou variantou […]

číst více

Studenti ze Zlína navrhli obaly pro legendární tyčinku

Čokoládová tyčinka Kofila slaví 100 let. Studenti Grafického ateliéru Univerzity Tomáši Bati ve Zlíně k tomuto výročí vytvořili nové designové obaly. Z osmdesáti návrhů odborná komise vybrala sedm, na každý den v týdnu jeden, které uvidíme na pultech obchodů. „Studenti se ve svých návrzích inspirovali nejen spojením typického prvku Kofily, kterým je káva a čokoláda, […]

číst více

Pět rad pro mladé podnikavce: Jak být vidět on-line?

Většina podniků zanikne během prvního roku existence, proto se vyplatí vědět, jak postupovat, aby se i váš podnik nezařadil mezi ty neúspěšné. Podnikání nutně neznamená, že vedete vlastní firmu. Týká se to i freelancerů a vlastně všech, kteří mají nějaký nápad nebo nabízí službu, se kterými chtějí na trhu uspět. A to bez internetu nejde. […]

číst více

13. adventní okénko: Nejlepší univerzita módního designu

Pokud nenasytně sjíždíte fotky šatů celebrit z červeného koberce, věříme, že vám dnešní okénko udělá radost. Koukneme se totiž na nejlepší univerzitu v oblasti módního designu. Podle magazínu CEOWorld je jí pro letošní rok London College of Fashion. Nabízí kolem šedesáti módních programů – od oděvního marketingu a šperkařství, až po řemeslnou výrobu a pletené textilie. Škola […]

číst více

Dokonalá značka neexistuje, říká Karel Novotný

Karel „Mindless“ Novotný je marketingový expert, specialista na brand building. Patnáct let pracoval v celé řadě reklamních agentur a před časem oznámil vznik vlastní konzultační firmy Brand Family. Mimo to se angažuje i na vzdělávacím poli, neboť se stal garantem prémiového bakalářského studia Marketing a Brand Management na vysoké škole aplikovaného businessu NEWTON University, které také dlouhodobě […]

číst více

OBOROVÝ SERIÁL: Kam se hlásit, pokud mě zajímá reklama

Reklamu využívali už starověcí Římané, kteří na vývěsné štíty kreslili symboly pro své výrobky nebo je vystavovali ve stáncích a hlasitě je vychvalovali. Reklama se používala dokonce i v době socialismu, kdy na českém trhu byla jen velice malá konkurence. V současnosti jsou reklamy prakticky všudypřítomné a často o nich ani nevíme. Zajímá vás, jak to […]

číst více

Máte podnikatelský nápad? Sdílejte ho s Alzou

Alza, jeden z největších internetových obchodů u nás, nabízí všem, kdo umějí přijít se zajímavým nápadem, velkorysou podporu. Ta zahrnuje investici do začátků, kancelářské prostory či nikterak nepotřebný dohled zkušených mentorů. Společnost hledá inovátory konkrétně v těchto oborech: marketing (sociální sítě, atribuční modely, nákupní chování, PPC a display reklama, webová analytika) IT (datové sklady, optimalizační algoritmy, Android, iOS, […]

číst více

Síť UNIFER nabízí studentům praxi při studiu

Dostat se k dobré praxi už při studiu je snazší, než by se zdálo. A až opustíte školu, najdete s ní zaměstnání mnohem snáz. Jednu z možností nabízí brněnské centrum inovativní spolupráce UNIFER.

číst více

Markething aneb jak ze školních lavic dobýt svět marketingu

Čím jiným se může zabývat sdružení s názvem Markething, než reklamou a dalšími marketingovými činnostmi? Za necelé dva roky svého fungování dosáhl úspěchů, o jakých se jeho zakladatelům ani nesnilo. Co vlastně Markething dělá, nám řekl jeden z jeho zakladatelů Štěpán Soukeník.

číst více

Speciál O OBORECH: Marketingová komunikace a PR

S marketingem, reklamou a PR se setkáváme každodenně, aniž si to uvědomujeme. Ačkoli pro práci v reklamní nebo kreativní agentuře většinou není potřeba žádné specializované vzdělání, rozhoduje se každoročně množství studentů pro obor Marketingová komunikace a PR. Zde totiž získají nezbytné základy, které se dají v praxi uplatnit.

číst více