Specializace
Je čas na změnu oboru?
Statistiky ukazují, že celosvětově přes 80 procent vysokoškoláků změní studijní obor. Někteří dokonce víc než jednou. Změna oboru tak není nic neobvyklého. Někdy je ale těžké se k takovému rozhodnutí rozhoupat. Jestli stále váháte, tady je osm signálů, že je čas na změnu. Vybrali jste si obor ze špatných důvodů Výběr studijního oboru není jednoduchý. […]
číst víceAbsolventi humanitních oborů jdou na dračku. V IT i tajných službách
Technologické firmy čím dál častěji zaměstnávají absolventy humanitních oborů. Ti nachází uplatnění v oblastech komunikace, marketingu, HR, ale i na pozicích softwarových vývojářů a dalších místech, jež byly dříve vyhrazeny studentům specializovaných oborů. Časopis Forbes na tento trend poprvé upozornil v roce 2015 a letos potvrzuje, že po čtyřech letech se tento fenomén nadále rozrůstá. „Studium filozofie […]
číst víceVŠTE letos nabídne dvě novinky – Čínské trhy a Cestovní ruch
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích (VŠTE) se rozhodla reagovat na aktuální vývoj trhu práce a nově nabídne budoucím i stávajícím studentům dvě nové studijní specializace: Čínské trhy a Cestovní ruch. „Nová zaměření reflektují realitu života a byznysu. Zatímco turismus a cestovní ruch patří ke klíčovým odvětvím na jihu Čech, která cíleně podporuje i vedení Jihočeského […]
číst víceNová specializace na FF MU: církevní dějiny
Zájemci o studium na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity (FF MU) se mohou v rámci magisterského studia historie nově specializovat na církevní dějiny. Tuto možnost jim otevírá Historický ústav FF MU. Za vznikem projektu stojí prof. PhDr. Jiří Hanuš, Ph.D. „Obor církevní dějiny není na českých filozofických fakultách etablován a dosud byl pěstován spíše v kontextu teologických fakult. Nyní se […]
číst víceNová specializace pro studenty historie na FF MU
Historický ústav Filozofické fakulty Masarykovy univerzity nabízí novou studijní specializaci magisterského studia historie. Zaměřena bude na moderní dějiny a multikulturní společnost. „Vycházíme z předpokladu, že redukování problému soužití různých kultur na otázky sociálních a pedagogických strategií a technik, bez širšího, především kulturně-historického znalostního základu, je jednou ze základních překážek úspěšného zavedení multikulturní výchovy do školství a […]
číst více