Projekt

Markething aneb jak ze školních lavic dobýt svět marketingu

Čím jiným se může zabývat sdružení s názvem Markething, než reklamou a dalšími marketingovými činnostmi? Za necelé dva roky svého fungování dosáhl úspěchů, o jakých se jeho zakladatelům ani nesnilo. Co vlastně Markething dělá, nám řekl jeden z jeho zakladatelů Štěpán Soukeník.

číst více

Jak se zakládá klub plážového volejbalu? Rozhovor s Kristýnou Markovou

Jen co se oteplilo, sundali provozovatelé sportovních areálů nafukovací haly a odkryli své letní tenisové nebo beachvolejbalové kurty. Ne jinak tomu bylo i v pražských Střešovicích, kde v areálu Tatran působí klub plážového volejbalu Prague Beach Team. Ten byl založen za velkého přispění studentky Podnikové ekonomiky na VŠE v Praze Kristýny Markové (24), která je v současnosti i předsedkyní tohoto sportovního klubu.

číst více

Ať zůstane víc než prázdné půllitry

Mezinárodní festival identity, autorská čtení, programy pro děti – Bc. Tereza Honsová (24) se během studia na vysoké škole rozhodně nenudí. Ke dvěma oborům – historii a informačním studiím a knihovnictví na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity v Brně – si přibrala ještě řadu dalších aktivit. Dá se to vůbec zvládnout? Přečtěte si o tvořivých aktivitách na vysoké škole, a můžete, jak říká Tereza, „strávit společně nějaký čas, ze kterého po nás zůstane víc než prázdné půllitry.“

číst více

MU poslala počítače africkým dětem

Masarykova univerzita v Brně se zapojila do projektu e-Afric@, který organizuje fond Asante Kenya ve spolupráci se společnostmi Microsoft a DHL express. Díky této spolupráci dostanou děti v Keni z nejslabších sociálních vrstev 25 počítačových sestav. Cílem projektu je umožnit dětem cestu alespoň k základnímu vzdělání v oblasti počítačových dovedností a zvýšit tak jejich budoucí šance na trhu práce. Právě lepší […]

číst více