Fakulta sociálních věd
Fakulta sociálních věd UK otevřela novou budovu v Jinonicích
Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy (FSV UK) otevřela minulý týden nový areál v pražských Jinonicích. Součástí dokončené budovy kampusu je i rozsáhlá moderní knihovna, odpočinková zóna před vstupem nebo rozhlasové a televizní laboratoře. Slavnostní otevření proběhlo minulý měsíc. Studenti a zaměstnanci mohli zavítat na několik akcí přidružených k otevření areálu. Konal se například Den Země a swap […]
číst víceChceš zažít studium společenských oborů? Zažij FSV UK!
Celofakultní prezentace, oborové přednášky, debata absolventů, stánky studentských programů nebo prohlídka nového Areálu Jinonice. To všechno nabízí Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy v pátek 8. prosince na dni otevřených dveří, který letos nese podtitul „Zažij FSV UK“. Pětihodinový bohatý program nabízí široký výběr z přednášek, debat i doprovodného programu. V rámci prezentací jednotlivých oborů zástupci […]
číst víceJak se dostat na FSV UK? Tyto knihy vás zachrání u přijímaček!
Pokud se chystáte na přijímací zkoušky na Fakultu sociálních věd Univerzity Karlovy a chcete své šance na přijetí zvýšit na maximum, tak právě pro vás je tu seznam titulů sestavený samotnými studenty fakulty, který vám s přípravou pomůže. Nelekejte se, nejedná se o seznam literatury, který by byl k přijímacím zkouškám povinný. Četba těchto knížek vám ale […]
číst víceChci změnit obor, možná i školu
Mnozí prváci začínají uvažovat o tom, zda byla jejich volba vysoké školy správná. Jak obor změnit?
číst víceMarkething aneb jak ze školních lavic dobýt svět marketingu
Čím jiným se může zabývat sdružení s názvem Markething, než reklamou a dalšími marketingovými činnostmi? Za necelé dva roky svého fungování dosáhl úspěchů, o jakých se jeho zakladatelům ani nesnilo. Co vlastně Markething dělá, nám řekl jeden z jeho zakladatelů Štěpán Soukeník.
číst víceSpeciál O OBORECH: Marketingová komunikace a PR
S marketingem, reklamou a PR se setkáváme každodenně, aniž si to uvědomujeme. Ačkoli pro práci v reklamní nebo kreativní agentuře většinou není potřeba žádné specializované vzdělání, rozhoduje se každoročně množství studentů pro obor Marketingová komunikace a PR. Zde totiž získají nezbytné základy, které se dají v praxi uplatnit.
číst víceSpeciál O OBORECH: Bezpečnostní a strategická studia
Zajímáte se o bezpečnostní problémy dnešního světa? Pátráte po příčinách terorismu? Sledujete s napětím vývoj ozbrojených konfliktů ve světě? Pak se zkuste přihlásit na obor Bezpečnostní a strategická studia. Pozn.: Článek byl aktualizován 10. 4. 2013 (Nela Wurmová).
číst víceŘeditel vítězné ekonomky Martin Gregor: Dbáme na mezinárodní charakter a kvalitu výuky
Hospodářské noviny uveřejnily seznam nejlepších ekonomických škol. Vítězem se stal podruhé po sobě Institut ekonomických studií (IES) Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze. O specifikách školy jsme si povídali s ředitelem IES Martinem Gregorem.
číst více„Češi nejsou moc otevření,“ říká po semestru v Praze Laura Oeste
Přemýšlíte-li o studijním pobytu v zahraničí, určitě se snažíte zjistit co nejvíc informací od lidí, kteří už mají podobnou zkušenost za sebou. Jaký je Erasmus v Čechách, se dozvíte v následujícím rozhovoru s německou studentkou Laurou Oeste.
číst víceZeptejte se, co přesně vás na vysoké čeká
Ještě nemáte jasno, na jakou vysokou školu se přihlásíte a se kterou fakultou spojíte svá následující studentská léta? S rozhodováním vám od pondělí 21. ledna pomohou diskuze na Jobs.cz. Zeptejte se na vše ohledně přijímaček, kolejí nebo uplatnění absolventů. Otázky zodpoví přímo zástupci jednotlivých vysokých škol.
číst více