Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha, o.p.s.
Biflování nebo reálné dovednosti? Je to na Vás…
Žijeme v době, kdy rychlost rozhoduje. Trvalo 75 let od vynálezu telefonu, aby ho začalo používat 50 milionů uživatelů. Rádio potřebovalo k dosažení stejného počtu uživatelů 38 let. Mobilní hře Pokémon Go to trvalo jen 19 dní. Naši prarodiče ani malé děti nevědí, co je to disketa, i přesto, že generace dnešních čtyřicátníků a padesátníků je […]
číst víceSpeciál O OBORECH: Marketingová komunikace a PR
S marketingem, reklamou a PR se setkáváme každodenně, aniž si to uvědomujeme. Ačkoli pro práci v reklamní nebo kreativní agentuře většinou není potřeba žádné specializované vzdělání, rozhoduje se každoročně množství studentů pro obor Marketingová komunikace a PR. Zde totiž získají nezbytné základy, které se dají v praxi uplatnit.
číst více