Soutěž „Kamera, klapka, jedem!“ láká na odměnu pět tisíc eur

14. 12. 2010 | Aktuality

Kreativní studenti dostávají šanci v rámci soutěže Kamera, klapka, jedem! získat cenu za natočení filmu propagující dvě služby Úřadu pro publikace Evropské unie. Vítězný film bude oceněn částkou 5 000 eur, filmy na druhém místě dostanou 3 000 eur a filmy na třetím místě, obdrží 1 000 eur. Jsou vítáni studenti kteréhokoli oboru, ale zájem by mohli mít zejména ti, kteří studují takové obory, jako je komunikace a film.

První ze služeb EU Bookshop je on-line knihovnou institucí Evropské unie, druhá Ted (Tenders Electronic Daily) je oficiálním zdrojem informací o veřejných zakázkách v Evropské unii a v Evropském hospodářském prostoru.

Pro EU Bookshop má vzniknout webové video. Film by měl trvat maximálně jednu minutu a měl by být veselý, zábavný a nápaditý, až troufalý tak, aby oslovil mladší diváky z celého světa. Pro službu Ted je plánovaná televizní reklama zacílená na podnikatele z malých a středních podniků. Neměla by trvat déle než 30 sekund a měla by být stejně jako předchozí video veselá, zábavná a nápaditá, až troufalá. Tak, aby oslovila diváky v Evropské unii a v Evropském hospodářském prostoru.

Vítězové a ti, kteří se umístí na druhém místě, budou v únoru 2011 pozváni na zvláštní slavnostní předání cen v Úřadu pro publikace v našich prostorách v Lucemburku.

Termín pro podání je 17. ledna 2011. Do 14. ledna 2011 je třeba získat přihlašovací jméno a heslo pro odeslání filmu.

Zdroj: publications.e­uropa.eu