Neodolatelné spojení. Část peněz z prodeje nových Crocsů s vůní KFC půjde na vzdělávání
Můžete je milovat či nenávidět. Boty značky Crocs se však již nevymazatelně zapsaly do dějin módy. Jejich nejnovější model gumových „dřeváků“, který firma uvedla na trh na konci července, nyní ukazuje, že spojit lze i zdánlivě nespojitelné. Na potisku bot je totiž kyblík smažených kuřat z oblíbeného fastfoodového řetězce KFC a doplňují ho ozdoby ve tvaru kuřecích paliček, které jako smažená pochoutka dokonce i voní.
Boty byly původně představeny už letos v únoru na newyorském týdnu módy, kde je obula umělkyně Me Love Me a Lot. „Spolupráce Crocs a KFC je podle mě haute couture (česky vysoká móda), protože dělají něco originálního, je to zábavné a kreativní … Takže, proč ne?,“ uvedla tehdy umělkyně pro časopis Paper.
Introducing the official Kentucky Fried Chicken licensed proprietary footwear made in collaboration with @crocs. Do not eat. Coming Spring 2020. (https://t.co/oYeRikX5lX) pic.twitter.com/bAlyBbwMOX
— KFC (@kfc) February 12, 2020
Zatímco její model byl na obrovské platformě, do prodeje se dostala střídmější klasická verze nízkých Crocsů. Kuřecí botky za 60 dolarů (v přepočtu asi 1300 korun) se i tak během půl hodiny vyprodaly.
Mluvčí KFC pro web Business Insider uvedl, že další várka se již nechystá. Šťastlivci, kteří boty stihli koupit, tak teď mají doma jedinečný sběratelský kousek. Už nyní se boty objevují na dražebních portálech, kde je možné je koupit za více jak trojnásobnou cenu.
Aktuální přehled studia pro rok 2024/2025:
Nevíte, co studovat? Za 5 minut to zjistíte! Spustit test
Jedinečná spolupráce fastfoodu a výrobce bot má i charitativní podtext. KFC věnuje za každý prodaný pár tři dolary své nadaci na podporu vzdělání. Zaměstnanci vybraných restaurací mohou z fondu nadace čerpat peníze na svá studia na vysoké škole.
Zdroje: Business Insider, GQ, Fox News