Nejlepší akademické apríly
Že jsou univerzity a výzkumné ústavy upjaté instituce? Někdy to tak možná působí, na apríla se ale některé odvázaly a ukázaly, že i akademici mají smysl pro humor. Zajímá vás, jak doopravdy postavily pyramidy v Egyptě? Nebo jaký nový obor chystá Česká zemědělská univerzita? Podívejte se na pět nejlepších akademických aprílových vtípků.
5. Univerzita Pardubice
Všechny fakulty Univerzity Pardubice jsou konečně propojeny!
4. Český hydrometeorologický ústav
Tak takhle vzniká předpověď počasí…
Dovolujeme si Vás upozornit, že dnes mezi 13. a 18. hodinou může docházet k dočasné nedostupnosti našich předpovědí, a to jak na našich webových stránkách, tak v mobilní aplikaci.
Bude probíhat generální revize a leštění našich křišťálových koulí, hracích kostek a žabích… pic.twitter.com/fHfCkhvNjT
— Český hydrometeorologický ústav (ČHMÚ) (@CHMUCHMI) April 1, 2024
3. Česká zemědělská univerzita
May the fourth be with you… Vlastně 1. dubna.
Zobrazit příspěvek na InstagramuAktuální přehled studia pro rok 2024/2025:
Nevíte, co studovat? Za 5 minut to zjistíte! Spustit test
2. Egyptologický ústav Filozofické fakulty Univerzity Karlovy
Záhada egyptských pyramid konečně rozluštěna!
1. Masarykova univerzita v Brně
Zapište mě na všechno, prosím!
Další články k tématu
Konec bakalářek v Česku? Některé fakulty je zrušily
Už více než rok jsou aplikace Chat GPT a Open AI přístupné širší veřejnosti. Za tu dobu stihly zásadním způsobem proměnit české školství. Na některých fakultách kvůli těmto aplikacím zrušily bakalářské práce. Jinde jejich používání tolerují, studenti ale umělou inteligenci musí uvést jako zdroj. Studenti Katedry politologie a evropských studií Univerzity Palackého od letošního zimního […]
číst víceVysokoškoláci by v budoucnu mohli získávat univerzální evropský titul
Studenti vysokých škol v zemích Evropské unie (EU) by v budoucnu mohli získávat titul, který by uznávalo všech 27 členských států. Návrh představila Evropská komise. Záměrem je lépe propojit evropské vysoké školství a zlepšit konkurenceschopnost absolventů. „Plánem na existenci evropského titulu reagujeme na potřeby našich studentů, univerzit a jejich zaměstnanců i budoucích zaměstnavatelů dnešních studentů – a […]
číst více